E3 aftertime…

E3

A 2006-os E3. Nálam. Újságíróként, hírszerkesztőként és játékosként.

Kitartás: sikerült kitartanom az elveim mellett: reméltem és hittem, hogy Nintendoék képesek még kirukkolni valami, a többiekhez képest mérföldekkel érdekesebb dologgal. Sikerült. Kiderült, a Wii koncepció igenis életképes, a játékfelhozatala pedig kielégítő, mitöbb: kecsegtető.

Szabadság: szárnyalhattam, mint a madár. Likvid, Lovas, Oldern, Drag, Hzx és jómagam még hajnali kettőkor is jól elszórakoztattuk magunkat, mialatt a Sony, a Nintendo vagy épp a Live-ban nem nézhető Microsoft sajtókonferenciájára vártunk. Nem korlátoztak sem az élet nehézségei, sem pedig a mindennapos problémák. Szabad voltam.

Szerelem: Samus az új Metroid Prime 3: Corruptionban – de ő nagyon. Közös kalandozásainkat, a Galaktikus szövetség öngyilkost küldetéseit ezek után sem kell hanyagolnom majd.

Addikció: Zelda csodálatos világa a Twilight Princess-ben, Kojima mester Metal Gear Solid 4 fikciója, a Crytek-es srácok gyönyörű dzsungelje a Crysis-ben, és a végtelen űr Alimbic Cluster szekciója örökre magához láncolt. Kapaszkodom.

Csalódás: Sony felhozatal, néhány gyöngyszemtől eltekintve. Hamis, csalóka rendervideók, sebtiben összedobott, rezgésmentes kontroller, töménytelen mennyiségű közepes nextgen akciójáték.

Önfeledtség: A szokásos E3 láz, a tonnányi mennyiségű híradag az 576 Online-on, a reményekkel teli várakozás percei visszahozta mindazt, amit utoljára talán évekkel ezelőtt éreztem a játékok felbukkanása iránt. Nagyszerű volt.

Megtaláltam a számításaimat az idei E3-at illetően, hiszen a nagyobb Nintendo produktumokkal (Metroid Prime 3: Corruption, Zelda: Twilight Princess, Red Steel és társaik, valamint a DS frontvonal) sikerült a patinás japán cégnek teljesíteni azt, amit vártam tőlük. Ettől eltekintve az expo további résztvevőitől azonban valahogy elmaradtak a nagyobb meglepetések: túlságosan sok középszerű és csak a látványvilágra gyúró játék készül a következő generációs platformokra (tisztelet a kivételnek), hiányoznak a slágergyanús alkotások. Rengeteg folytatás, és kevés új ötlet látptt napvilágot, nagyobb döbbenetet talán csak a Sony mozgásérzékelős joy-a és az MGS4 váltott ki a szerkesztőségi társakból. Egy azonban biztos: az elkövetkezendő időszakra mindenki elegendő mennyiségű dózisra számíthat, hiszen a sok szürke anyag közül bizony így is szép számmal akadnak majd csillogó gyémántok – bármelyik platform felé is kacsintok.

0 0 Szavazat / Votes
Article Rating
Cerberus. Humanity first.
Feliratkozás / Subscribe
Visszajelzés / Feedback
guest

2 Comments
Legújabb / Newest
Legrégebbi / Oldest Legtöbb szavazat / Most Voted
Inline Feedbacks
Összes hozzászólás megtekintése / View all comments
Kisvacak
Kisvacak
17 éve

A 2006-os E3 nálam – egy újságíró párjaként, akinek a munka mellett suliba is kell járnia és még zh-t is írt. Kitartás: az első napot nagyon nehezen viseltem. Alig láttuk egymást, és még akkor is a különböző játékok (biztos jók lesznek, de akkor nem igazán érdekeltek) neveit és jellemzőit kellett megismenem. De a többi napot kicsivel jobban viseltem. Szabadság: az volt rendesen. Annyira vártam már azt a kevés időt, amit együtt tölthettünk 🙂 Szerelem: Samus?????????? Na neeeeee!!!!!! K-I-S-V-A-C-A-K 😀 Csalódás: abban nem volt részem 🙂 De annak nagyon örülök, hogy egy évben csak egyszer van E3, és az is csak… Read more »

Back To Top
2
0
Van véleményed ? Szólj hozzá !x