Életjel

Meglehetősen régen írtam már a Retroidra, de az ok egészen prózai: kicsit praktikusabbnak találtam a Twittert használni a rövid, de tartalmas közlési formátuma miatt, így az utóbbi hónapokban gyakorlatilag minden social felületet elhagytam, ezt leszámítva… így nincs is más dolgom kedves látogatóm, hogy az alkalmat megragadva meginvitáljalak a Twitterre, ami egy remek lehetőség arra, hogy akár Smart eszközökről is egyszerűen értesülj a a Retro-pixelart-Videójáték-világ szentháromság apró érdekességeiről. (Más kérdés, hogy miután néhány hétig kicsit megpihent a blogmotor, Elvis mester mindent megtett azért, hogy a Retroid is ismét régi fényében tündököljön).

De mi is történt az elmúlt néhány hónap alatt ? Íme néhány járulékos infómorzsa: gazdagabb lettem egy Xbox One-al a tavalyi premierkor; belecsúsztam a Destiny mágikus csapdájába; időben kiszállva sikerült 250 órát kalandozni Thedas bámulatos és páratlan világában a Dragon Age: Inquisitionnak köszönhetően; végül néhány éves késést követően belekezdtem a Diablo 3-ba is, ráadásul egyből az Ultimate Evil kiadással a kezemben. Gyűjtögettem néhány Wii U és 3DS játékot, darálom becsülettel a Fire Emblem: Awakeninget, írtam néhány tesztet a Gamer365-re, de ami a legfontosabb: szép lassan készülget a Retroid Starcade klasszikus árkád játékgépem is, amely idén áprilisban talán elkészül az 1. éves születésnapjára.

Nagyjából egy évvel ezelőtt vágtam bele hosszas keresést követően a felújításba – ráadásként az volt a terv, hogy egy fotóblog sorozatban dokumentálom majd a felújítás részleteit, kedvet csinálva ezzel a témával csak most ismerkedőknek. A kedvcsinálót azért írogatom néha, ha sikerül valamivel előre haladni; az elkészült néhány bekezdést megtalálhatjátok a fejléc “A Retroid arcade projekt” címszója alatt.

A legnagyobb kihívás egyébként bármilyen furcsának is tűnik, nem maga az elektronika és a sérült, elavult modulok/alkatrészek beszerzése, hanem a fa- és fémmunkálatok helyi ügyintézése. Ezeket kénytelen voltam partnercégeken, ismerősökön keresztül megoldani – és bár az olyan kritikus elemek, mint a Control Panel gyakorlatilag már készen van, a fejüveg grafika-dizájn legyártása épp a grafikus asztalán hever, és a kaszni festése is csak április elején készül majd el.

Szólj hozzá!

Legyél te az első hozzászóló!

Kommentelési szabályzat:

Kulturált formában bárki bármelyik cikkhez hozzászólhat (regisztráció nélkül és az email cím megadásával), de a háromnál több linket tartalmazó kommentek csak admin jóváhagyás után jelennek meg. Vendég felhasználók számára kötelező a captcha, a social media fiókkal belépőknek csak az első alkalommal szükséges az azonosítás.

avatar
  Subscribe  
Visszajelzés