Offline [Acer Aspire 5102 nWLMi repair projekt]

Acer 5102 nWLMi

Lassan egy hete el vagyok zárva a számítógépek és az Internet világától. Furcsa helyzet ez egy Informatikus számára, hiszen a gép belsejéből érkező halk zümmögés, vagy a világháló hiánya olykor már ténylegesen mérhető problémákat okoz. Nem tudom megnézni az email-jeimet, nem olvashatom el a napi rendszerességgel látogatott híroldalakat, nem böngészhetek a világhálón, nem tölthetem le a kedvenc sorozataimat és nem hallgathatok zenét sem…

Nem gondoltam volna, hogy a tavaly nyár elején vásárolt Acer notebookom (Acer Aspire 5102 nWLMi) ilyen hamar beadja a kulcsot, de múlt héten szombaton véglegesen megadta magát – egy váratlan fagyást követően hardveres és szoftveres hibák tömkelegét zúdította rám, amit sok éves számítógép-javítási tapasztalattal a hátam mögött sem sikerült megoldanom (nehéz is lett volna, hiszen alaplapcserére érett a dolog). Mivel a masina még garanciális státuszban van, meghoztam a súlyos döntést: a ráfizetés elkerülése végett beadtam szervízbe, amely – nem vicc – három hétig ül majd a számítógépen, ráadásul cserekészülék átnyújtása nélkül. Nem gondoltam volna, hogy ennyi időt kell gép és internet nélkül eltöltenem, mert így gyakran a munkám elvégzése is problémákba ütközik.

Egyébként nagyon furának és körülményesnek találom ezt az egész a javítási procedúrát. Először is: vidéki város révén besétáltam a szaküzletbe, és egy fél oldalas hibalistával illetve a hardveres képhibákat igazoló fotókkal leadtam a notebookot. A cég akalmazottai készségesen megkeresték a garanciaként szolgáló számlát (még szerencse, hogy ismerősök dolgoznak ott, így megkímélhettem magam a magyarázkodástól), feltelefonáltak a hivatalos budapesti Acer márkakereskedőhöz, aki leküldött egy GLS futárt a notebook elszállításához. Mostanra már gyaníthatóan kitalálták a hibát (amit már tapasztalataink révén mi is megállapítottunk, miszerint az egész kóceráj alaplapcserére szorul), és a notebookot újra becsomagolva talán tovább is küldték az Acer közép-kelet európai szervízközpontjaként szolgáló brnoi központba (Csehországba), hogy odakint elvégezzék a szükséges javítást. Felkészítettek rá, hogy a folyamat akár 2-3 hétig is eltarthat, így még az a szerencsém, hogy a párom számítógépéhez bármikor odaférek…

1
Szólj hozzá!

Kommentelési szabályzat:

Kulturált formában bárki bármelyik cikkhez hozzászólhat (regisztráció nélkül és az email cím megadásával), de a háromnál több linket tartalmazó kommentek csak admin jóváhagyás után jelennek meg. Vendég felhasználók számára kötelező a captcha, a social media fiókkal belépőknek csak az első alkalommal szükséges az azonosítás.

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Tihanyi Attila Recent comment authors
  Subscribe  
legújabb legrégebbi legnépszerűbb
Visszajelzés
Tihanyi Attila
Vendég
Tihanyi Attila

Nekem a PC-m alaplapja ment tönkre-3 hónapja.Miután a garancia érvényesítése 1 hónap után sem sikerült,visszakértem az árát,amit nem kevés durrogás(fogyasztóvédelmisek/jegyző felemlegetése után) vissza is adtak.Ezután vettem egy másik alaplapot ami-minő meglepetés-5,azaz öt nap után beadta a kulcsot…
Azóta szűk két hónap telt el.Vettem bontóban egy processzort-az is meghalt-és állítólag jön egyenesen Taivan-ból az új alaplap….
Én MARHA,pedig csak jobb oldalt nem volt hang az alaplapi hangkártyán-ezért vittem garanciális javításba az alaplapot-egy hangkártya 3000 ft…. 🙁

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE