#interview

Mivel továbbra sincs érdemlegesnek nevezhető mozgolódás a Metroid sorozat háza táján és a dolgos napjaimat továbbra is a bevált videojátékok bűvöletében és hírek olvasgatásával zárom, íme néhány apróság, ami az elmúlt időszakban megragadta a figyelmem. Miután hétvégén újfent előkerült a Mario Sunshine és a Killer 7, este az Xbox Live! újdonságai közt böngészve figyeltem fel az Outland kihívó slide-jára: a demót lehalászva egyszerűen nem bírtam abbahagyni, annyira magával ragadott a zene, a hangulat, és legfőképp a játékmenet, amelyben bizony régi klasszikusok sava-borsát véltem felfedezni: képzeld el a játékot úgy, mintha az Ikaruga szinesztéziáját, a Metroid jump’n run és sequence gaming & backtrack funkcióját elegyítenéd a Limbo sajátos látványvilágával, és a Prince of Persia végtelen méreteket öltő kazamatáinak bájával.

Az eredményt a Housemarque álmodta képernyőre (Super Stardust shooter), és bár néhol túlzottan nehézre sikerült, 800 MS pontjával együtt abszolút ajánlom az Outland beszerzését, de csak miután elolvastad Warhawk kolléga Arcade-ra postolt tesztjét a játékról. Egyébként ha már az Xbox Live-on jártok, nézzétek meg az Official Xbox Magazine Casey Hudsonnal készített interjúját, amelyben a Mass Effect folytatásáról esik szó – nem spoilereznék le semmit, de ha már a Bioware interjúknál tartunk, van még egy ajánlatom a témához fűződően: Casey a GameInformer kamerái elé is odaállt, hogy meséljen kicsit a Shepard kaland kezdeteiről, az univerzum megteremtéséről és az inspirációról. Érdekességekkel teli anyag, főleg egy rajongó számára.

Szólj hozzá!

Kommentelési szabályzat:

Kulturált formában bárki bármelyik cikkhez hozzászólhat (regisztráció nélkül és az email cím megadásával), de a háromnál több linket tartalmazó kommentek csak admin jóváhagyás után jelennek meg. Vendég felhasználók számára kötelező a captcha, a social media fiókkal belépőknek csak az első alkalommal szükséges az azonosítás.

avatar
  Subscribe  
Visszajelzés
Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE