Star Wars: The Force Unleashed [elbűvölő] eyecandy

Star Wars: The Force Unleashed
Ritkán kelt bennem olyan bizsergően izgató érzést egy videojáték, mint amire jelenleg a Star Wars: Force Unleashed képes. A Csillagok háborújához fűződő rajongásom nem véletlen, hiszen már gyermekkoromban is végigkísért a mozis eposzokon és a belőlük készült ilyen-olyan játékadaptációkon. Ma is tisztán emlékszem az első Nintendo NES-en átélt Star Wars, majd Return of the Jedi kalandra, a SNES-en megjelent klasszikus trilógiára, az X-Wing Alliance-ra, a Rebel Assaultra, vagy a Tie Fighterra, az első igazi FPS Dark Forcesra, a Jedi Knight sorozatra, és a többi kiválóságra, ugyanakkor felvillannak az olyan fekete báránynak tartott próbálkozások is, mint pl. az SW: Droid Works. Az utóbbi években azonban mégis csak a SW: Knights of the Old Republic játékokban voltam képes nyakig elmerülni (na jó, kivétel a Republic Commando, ami szintén hozta az SW faktort, csak elég rövid történetben), így aztán volt időm gondolkozni azon, hogy vajon miért nem készült már a Jedi Knight 2 óta igazán ötletes, klasszikus SW hangulattal megáldott, szinte magába szippantó feldolgozás. Talán a LucasArts is érezte a súlyát a kérdésnek, mikor magának szegezve az új, és a klasszikus filmtrilógia között bonyolódó történeti cselekmény kidolgozását, a valaha készült talán legnagyobb nem film Star Wars produkcióba vágta bele a fejszéjét.

swfu1.jpgswfu2.jpgswfu3.jpg

A hosszú évek óta fejlesztett, idén szeptemberben végleges alakot öltő Star Wars: Force Unleashed ugyanis garantáltan a történelem legnagyobb költségvetésű, legígéretesebb és legelképesztőbb története lesz, amit csak videojátékos formába lehet önteni. A leg-leg-leg a program szinte minden porcikáján érezhető: megtalálható a soha nem látott fizikai modellezést megvalósító, a mindenható erőt soha ekkora intenzitással nem publikáló Euphoria Engine-ben, a látványban, a Darth Vader tanítványát alakító történetben, a George Lucas Team által kitalált új és régi szereplőkben, a John Williams komponálta szimfonikus zenei aláfestésben, a megannyi mocap statisztában, a történet- és forgatókönyvírókban, egyszóval: mindenkiben. Öröm látni, hogy egy ilyen nagyszabású projekt mennyire komoly és maximalista hangnemben készül: a GameTrailers TV-ben ugyanis Geoff Keighley egy majdnem húsz perces tényfeltáró filmecskében a LucasArts stúdiójában forgatott, ahol a vadonat új in-game jelenetek mellett a projekt szinte összes fontosabb résztvevőjét kifaggatta. Az anyag Star Wars rajongóknak természetesen kötelező megtekintéssel bír, már csak a képi orgazmusok határ nélküli habzsolása miatt is.

swfu4.jpgswfu6.jpgswfu7.jpg

Nem tudom, hogy vagytok vele, de így április környékén már körvonalazódik az a kb. hét-nyolc játék, amely meghatározó lehet a 2008-as szezonra nézve – ha a Force Unleashed esetében pl. valóban ezt kapjuk, mint amit a képernyőn az alábbi linkre kattintva láthatunk, nos… az egyik pozíciónak bizony már meg is van a birtokosa. A ringben még a Fallout 3, a StarCraft II, a Resident Evil 5, a Dead Space, az Aliens: Colonial Marines, az Alan Wake, a Burnout Paradise és még néhány komolyabb cím verseng a kegyeimért… a mindenségit, csudajó év lesz 2008!

Star Wars: The Force Unleashed – GameTrailers TV exkluzív összefoglaló (HD)

Szólj hozzá!

Kommentelési szabályzat:

Kulturált formában bárki bármelyik cikkhez hozzászólhat (regisztráció nélkül és az email cím megadásával), de a háromnál több linket tartalmazó kommentek csak admin jóváhagyás után jelennek meg. Vendég felhasználók számára kötelező a captcha, a social media fiókkal belépőknek csak az első alkalommal szükséges az azonosítás.

avatar
  Subscribe  
Visszajelzés
Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE