next.ge{N} @ NDS

Phantom Hourglass

Tényleg sajnálom, hogy a Nintendo Power (az N amerikai divíziójának hivatalos, havonta megjelenő magazinja) nem érhető el kicsiny hazánkban. Bár elő lehet rendelni, a postaköltséget és a késéseket tekintve majdnem tiszta ráfizetés az egész (és akkor a lapokhoz rendszerensen járó ajándékok, T-Shirt-ek és egyebek hiányáról még nem is beszéltem) – hacsaknem valami igen tuti dolog reményében rá nem vetemedsz a vásárlásra – lásd pl. a Player’s Guide kiadványaikat. Pediglen a héten megjelent szám olyan extra tartalmakkal kecsegtet, mint az Eiji Aonuma interjú, amit az egyik híres Zelda fansite, a Land of the Legend segítségével készítettek el. A cikk a sikervárományos Nintendo DS-re készülő Legend of Zelda: Phantom Hourglass-ról szolgáltat friss és fincsi infókat, mint azt az alábbiakban is olvashatjátok.

Eiji Aonuma eredetileg a Gamecube-os Zelda: Four Swords Adventure-szerű Zelda DS játékot szeretett volna készíteni (kőkeményen multiplayer orientáltan, hagyományos 2D-ben ugye), ám mikor kiderült, hogy a Wind Waker alapjaira is építhet, inkább ezt az utat választotta. Ennek ksözönhetően a DS-es Zeldában tonnányi újdonság lesz majd, ami gyaníthatóan a jövő Zelda játékait is meghatározza majd. A Phantom Hourglass-ban visszatér a nyíl és a nyílvessző, mint ahogy a Hooksot és a zenei instrumentális eszközök (pl. pánsíp) is – persze a régről jól bevárt eszközök (Fairy üvegcsék, hajigálható eszközök, pajzsok, botok, fáklyák, stb.) sem maradnak el az újabbak mellett. Ganondorfot viszont nem valószínű, hogy teljes pompájában viszontlátjuk (akárcsak a King of the Red Lions), mivel a Wind Waker végkimenetelében teljesen elpusztult ugye – ténykedéseinek eredményei azonban még mindig ott bújkálnak a Great Sea mélyén, így elképzelhető, hogy valamilyen formában, mégis beköszön majd.

A történet felépítését tekintve bonyolultabb, hosszabb, látványosabb és hangulatosabb lesz, mint bármely eddigi Zelda játék – különös tekintettel a kisebb dungeonokra, amelyből egész csokornyit kell majd teljesíteni ahhoz, hogy eljussunk a végső kiteljesülés előtt ránk váró hatalmas, ún. Master Dungeon-ig.

A Darknut-hoz hasonlító ellenfelek (az E3 alatt kiszivárgott multiplayer videó alatt láthattuk őket) különböző változatai végigkísérnek majd bennünket a labirintusokon keresztül – noha Link képes lesz bizonyos potion-főzetekkel immunissá válni ellenük, sokszor okoznak majd kellemetlen perceket.
A cikkből az is látszott, hogy Eiji nem akart több részletet elárulni az újabb epizódról, de annyit még kicsikartak belőle, hogy a DS-ben csücsülő mikrofon is szerephez jut – sőt, néhol kötelező lesz használni – a játékban.

Így gyorsan átfutva a fejemben az eddigi Zeldákkal lebonyolított csodálatos emlékeimet – tűkön ülve várom az új epizód elkészültét. Addigra talán a Metroid Prime: Hunters-en és a nemrégiben megjelent The New Super Mario Bros DS-en is végigvergődöm magam 🙂

[Kapcsolódó link: Land of the Legend fansite]

[Kapcsolódó letöltés: Legend of Zelda: Phantom Hourglass

In-game E3 1. In-Game E3 2.]

0 0 Szavazat / Votes
Article Rating
Cerberus. Humanity first.
Feliratkozás / Subscribe
Visszajelzés / Feedback
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
Összes hozzászólás megtekintése / View all comments
Back To Top
0
Van véleményed ? Szólj hozzá !x