Elmélyedve a Számítógép Architektúrák rejtelmeiben… A CISC és RISC közötti különbségektől és előnyöktől a több 1000 processzoros szuperszámítógépeig vezető úton van egyéb dolgokon is ideje elmélkedni az embernek… többek között azon, hogy a lokalizáció miatt miért is késik több hónapot egy játék “európaiasítása”. Személy szerint a Metroid Prime: Hunters-ra gondolok, amely az USA-ban néhány héten belül, a PAL territóriumokon pedig csak májusban kerül a boltok polcaira. Még jó, a következő számra szerettem volna megírni a mindent átfogó MP:H tesztemet – remek. Ez nem jön össze, még akkor sem ha előrendelve kérek egy példányt az amcsiktól. Márpediglen így lesz, nem fogok két és fél hónapot csak azért várni, mert néhány emberkének elment az esze az általam igen nagyra becsült, külön utakat járó Nintendo főhadiszálláson. Addig meg valahogy csak kihúzom a Metroid Pinballal, amelyben sikerült minden eddig létező rekordomat megdöntenem egy hónap kihagyás után… csak akkor görbült le a szám, amikor megláttam az internetes tízes toplistát 🙂 Az utolsó helyezéshez is minimum dupla annyit kellene elérnem (tehát 30.000.000 pont felett), mint amennyit teljesítettem… sebaj, egyszer majd összejön 🙂
Ettől eltekintve más hirtelen nem jutott eszembe: hacsaknem az, hogy a DS Lite a piacra kerülésekor mégsem lesz kapható három színben – valószínű, kifogyott a festék a gyártószalagok mellől, vagy a Sony fekete ki mókusai ellopták a felhalmazott raktárkészletet. Eközben a világ túlsó felén nekiálltak összehegeszteni a Prince of Persia mozifilmet és megírni a Mortal Kombat: Unchained PSP-n futkorászó kódját – ez utóbbi gyaníthatóan egy Wi-Fi-vel megáldott multiplayer összecsapásokra kihegyezett sokadik rókabőr lesz a szériáról, bár a villámgyors ütközeteket, PSP exkluzív karaktereket és mozgásokat felmutató produktum innovatív ötlet a Kombatistáknak.